söndag

MAJ


Jobbar, umgås, tränar och försöker komma på vad jag ska göra med mitt liv. Det är ungefär så varje månad ser ut och maj är ingen skillnad.

Men sen sist jag ens tittade in här så har jag hunnit med 2 skidsemestrar, en heldag i vår fina huvudstad, jobbat ihop en del pengar, shoppat upp en del pengar, planerat inför sommaren och taggat tusen gånger om. Har även lyckats tappa mobilen och fått den spräckt (väldigt oekonimskt) Har börjat träna crossfit som visade sig vara världens roligaste träningsform. Har tänkt hundra gånger om "nu slutar jag med godis, måste få en fin kropp" brutit denna tanke tusen gnager om då godis är alldeles för gott för att avstå.  Som man ser så hinner de hända en hel del även fast de känns som jag aldrig gör något annat än att hänga i soffan!

Vet inte när man tittar in här igen men maj ser ut att bli en fortsatt bra månad kantad av festligheter, mysdagar och en hel del jobb... oså lite framtidsångest på det.

Ha de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv din kommentar här!